با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از حضور حماسی مردم قزوین در انتخابات 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم انقلابی استان قزوین تقدیر و از منتخبین مردم خواست در تسریع روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین نگاه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 02March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی، از مردم انقلابی استان قزوین جهت مشارکت پرشور در انتخابات روز جمعه (۱۱ اسفند) تقدیر بعمل آورد.

در متن این پیام آمده است:

مردم متدین ایران با حضور بی شمار خود در پای صندوق های رای بار دیگر بصیرت انقلابی و خدشه ناپذیر خود را به رخ جهانیان کشیدند و ثابت کردند که ذره ای از آرمان های شهدای دفاع مقدس، وطن و حرم عقب نشینی نخواهند کرد.

این بار عهد و پیمان در موسم انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بود که همچون خاری در چشمان دشمنان‌ این مرز و بوم و بذر امید و نشاطی در دل عاشقان و دوستدارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

اکنون که تیر توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان ایران اسلامی به سنگ خورده و مردم همیشه در صحنه امید آن ها را به یاس تبدیل کرده اند نوبت نمایندگان منتخب است که در مسوولیت مهم خود که بی شک آن را وام دار شهیدان گرانقدر هستند، موجبات امید را برای ملت بزرگ ایران بیش از پیش فراهم سازند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مراتب تقدیر و تشکر خود را از مردم متدین و با بصیرت قزوین جهت حضور پرشور و حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام می دارد و ضمن تبریک به نمایندگان منتخب استان، توفیق خدمت رسانی در مسیر روشن شهدای گرانقدر را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

لذا شایسته است منتخبین مجلس شورای اسلامی مد نظر داشته باشند که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین یکی از پروژه های مهم فرهنگی استان است که ضرورت حمایت جدی از این پروژه احساس می شود.

از نمايندگان مجلس دوازدهم انتظار داریم که مقوله های ایثار و شهادت از جمله مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین را در اولویت برنامه های فرهنگی خود قرار دهند چرا که این مرکز تاثیر فراوانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار